Obserwatorzy

wtorek, 25 sierpnia 2015

337. poTAGowało mnie...

Tagowe formy w wydaniu zdolniach-koleżanek zawsze mnie fascynują...
Dawno tej formy nie robiłam, więc w przypływie... nie wiem, 
czy weny, czy tęsknoty za papierkowym dłubaniem,
poczyniłam takiegoż taga :)

Pobawiłam się przy okazji urlopowym lidlowskim zakupem :)
pięknie opisanym 
"Pasta akrylowa do efektów specjalnych" :)

A czy efekt specjalny? ... hm, sami zobaczcie :)








Tworka posyłam na wyzwania do:
Pracownia I-Kropka
(do 31.08.)

Białe Kruczki

retro kraft shop
(do 31.08.)

Dziękuję Wam za cudne komentarze pod ostatnimi postami
i dziękuję, że zaglądacie :)

Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja! Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny finezyjny i romantyczny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu i życzymy powodzenia! DT Białe Kruczki

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) Aga! te złocenia świetne są :) i ślicznie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tam się podoba efekt specjalny. Dziękujemy za wyzwanie w I KROPKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely tag! thank you very much for sharing it with us by I Kropka challenge, I am sending autumn greetings Katka DT I kropka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za udział w wyzwaniu I KROPKA
    Pozdrawiam serdecznie , Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  7. I love it!
    Thank you for playing with I KROPKA!
    Hugs, Zhanna

    OdpowiedzUsuń
  8. so pretty colour combination! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)