Obserwatorzy

piątek, 22 sierpnia 2014

39. Moc życzeń...

Druga karteczka dzisiejszego dnia... może być uniwersalna. Gdzieś podejrzałam zestawienie brązu i różu i spróbowałam tak zestawić kolory. Obydwa odcienie są dość delikatne, więc chyba zanadto się ze sobą nie gryzą :) Kwiatuszki, które wykonałam - a'la stokrotki :) dodatkowo ozdobiłam brokatem, pojawiły się też perełki w płynie, a przedarcia potraktowałam brązowym tuszem (na zdjęciach słabo widoczne).






Inspiracją do stworzenia kartki była mapka 
 Kwiat Dolnośląski Wyzwanie wakacyjne mapki kartkowe cz.2

a także wyzwanie w Magicznej kartce Kwieciste bingo
  wybrałam linię perełki, sznurek, brokat, stokrotki :)

Odcienie brązu wpasowują się również w wyzwanie
City Crafter Challenge blog Week 225

13 komentarzy:

  1. Beautiful layered card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudna i bardzo, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So very very beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna! Przypominam tym samym o konieczności użycia papierów z MK.- dziękuję za udział w wyzwaniu (jot.be.gie DT Magicznej Kartki)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna kwiecista i warstwowa praca :) lubię :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna i elegancka
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KD

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo piękna kompozycja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)